שירות לקוחות >> מזון ומחלבות >> טרה

שירות לקוחות טרה בטלפון:
1-900-72-00-63


חברת טרה היא מותג ישראלי לחלב ומוצרי חלב, הפועלת משנת 1942. החברה הוקמה בעיר תל אביב, ובשנת 2013 הועברה החברה לעיר נתיבות שבנגב. לחברת טרה 160 רפתות המספקות לה חלב מכל רחבי הארץ, והיא אף זכתה בפרס על פעילות חדשנית.

שירות לקוחות טלפוני מכל הלב
שירות לקוחות הוא תחום מרכזי עבור חברת טרה, ומושקעת בו מחשבה רבה. נציגי השירות בקו הטלפון של החברה פנויים לדבר עם הלקוחות כבר בתחילת השיחה, ומוסמכים לענות על שאלות ממגוון תחומים, וכן לטפל בבעיות שונות שמתעוררות. הנציגים מסורים ואדיבים, ומקדישים את מירב תשומת הלב לכל לקוח ולקוח.

תשומת לב בפרטים הקטנים
פעמים רבות מקבלים אגפי שירות לקוחות בחברות מזון פניות בנוגע למוצרים פגומים. חברת טרה מודעת לבעיות שיכולות להיגרם כתוצאה מהגורמים השונים, ולכן משקיעה מאמץ רב בזיהוי המוצרים ומקורם. ליוצרים קשר עם מספר הטלפון של החברה, מומלץ לבדוק מראש את התאריך המוטבע על גבי האריזה ואת מספרי הברקוד של המוצר. בדרך זו מובטח שירות יעיל ומדויק יותר, החוסך זמן ואי הבנות.

מספר הטלפון של טרה
בחברת טרה מאמינים כי מערך שירות לקוחות טלפוני ידידותי ופתוח הוא המבטיח המשך קשר מצד הלקוחות עם החברה, בכל המישורים. הטלפון של טרה זמין לכל פניה בימי ראשון בין השעות 8:30-16:00, ובימי שני-חמישי בין השעות 8:30-18:00.

לשירות הלקוחות של טרה חייגו 1-900-72-00-63

כתבו את חוות דעתכם על השירות:

הבהרת תקנון והסדרה משפטית:
  • המספר המפיע באתר זה בדף הראשי ובכל שאר הדפים הוא מספר טלפון פרימיום השייך לאינדקס האתר הטלפוני
  • אתר זה מציג ומסדר מידע רב הלקוח מרשת האינטרנט למשתמשי האתר מספר רב של שירותים חברות ומשרדי ממשלה בכל מיני נושאים ותחומים, השירות הינו שירות ניתוב שיחות הניתן על ידי מערכת אוטומטית, כל גולש המשתמש בשירותי האתר ומתקשר למספרים המוצגים בו מצהיר שהוא עושה את זה על דעתו החופשית ומרצונו ובחירתו.
  • שירות האתר פועל בשם עצמו ולא בשם אף אחד או אחת מהגופים והחברות המוצגות בו, אלא כשירות לציבור ולא כנציג של אף אחד מהגופים המוצגים בו.
  • השיחה למספרים המוצגים באתר זה היא שיחת פרמיום שעלותה היא עלות שיחה לפי החבילה של הטלפון ממנו מתקשר הגולש ובנוסף לכך תוספת פרימיום של 50 אגורות לדקה.
  • כל גולש המשתמש בשירותי האתר מצהיר שהוא לפחות בן/ת 18.
  • מומלץ להתקשר לטלפון מוקד שירות הלקוחות לפי המספר מעלה מטלפון נייד ואז תוכלו לקבל את הקישור לקבל את ההקלטה, אם התקשרתם בכל זאת מטלפון נייח נא פנו אלינו בתוך 24 שעות למייל המופיע מטה עם הפרטים הבאים: מספר הטלפון ממנו התקשרתם, ולאיזה מייל תרצו לקבל את ההקלטה: thesportapp@gmail.com