שירות לקוחות >> מזון ומחלבות >> מטרנה

שירות לקוחות מטרנה בטלפון:
1-900-72-00-63


מטרנה היא החבר הגדולה בארץ למזון תינוקות, המשווקת מאכלים שונים כגון מחיות, מזון רך ותחליפי חלב. במוצרי החברה ישנה הקפדה על תזונה נכונה עבור התינוקות, והם משוּוַקים גם לארצות בחו"ל, כמו קנדה וצרפת.

שירות לקוחות טלפוני מעל ומעבר
מטרנה מבינה את הצורך במתן מענה מהיר לשאלות מסוגים שונים, הקשורים לתזונת התינוק ולמוצרי החברה. לשם כך הוקם מוקד שירות לקוחות טלפוני הכולל שירותים נלווים מיוחדים. המתקשרים לקו הטלפון של מטרנה יכולים ליהנות מייעוץ רפואי של צוות מומחים מבית החולים אסף הרופא, וכן לשוחח עם יועצות תזונה, יועצות הנקה ושינה. בכל נושא אחר הקשור במוצרי מטרנה ישמחו לטפל נציגי השירות, המיומנים לענות לשאלות מתחומים רבים.

איזה מידע אפשר לקבל במערך שירות לקוחות?
מספר הטלפון של מטרנה נותן מענה ישיר ובזמן אמת לכל בעיה, החל משאלות שמתעוררות בזמן ההריון ועד לשלבים מתקדמים יותר בהתפתחות התינוק. המלצות על מינונים, סוגי התחליפים, התפתחות ותופעות לוואי שונות – כל המידע ניתן בקו הטלפון של מטרנה.

מקצועיות ואמינות
מספר הטלפון של מטרנה הוא שם נרדף לאיכות ומקצועיות. מלבד רגישותו של נושא תזונת תינוקות, במטרנה מבינים כי מערך שירות לקוחות הוא חשוב בפני עצמו, ומופעלת חשיבה רבה בחידוש ושיפור הפעילות במוקד הטלפון של החברה. לצד הקשיים הרגשיים שעשויים להתעורר בשלבים שונים של תזונת התינוק, במטרנה לא מתפשרים על רמה גבוהה של דיוק ואחריות כלפי הלקוחות.

לשירות הלקוחות של מטרנה חייגו 1-900-72-00-63

כתבו את חוות דעתכם על השירות:

הבהרת תקנון והסדרה משפטית:
  • המספר המפיע באתר זה בדף הראשי ובכל שאר הדפים הוא מספר טלפון פרימיום השייך לאינדקס האתר הטלפוני
  • אתר זה מציג ומסדר מידע רב הלקוח מרשת האינטרנט למשתמשי האתר מספר רב של שירותים חברות ומשרדי ממשלה בכל מיני נושאים ותחומים, השירות הינו שירות ניתוב שיחות הניתן על ידי מערכת אוטומטית, כל גולש המשתמש בשירותי האתר ומתקשר למספרים המוצגים בו מצהיר שהוא עושה את זה על דעתו החופשית ומרצונו ובחירתו.
  • שירות האתר פועל בשם עצמו ולא בשם אף אחד או אחת מהגופים והחברות המוצגות בו, אלא כשירות לציבור ולא כנציג של אף אחד מהגופים המוצגים בו.
  • השיחה למספרים המוצגים באתר זה היא שיחת פרמיום שעלותה היא עלות שיחה לפי החבילה של הטלפון ממנו מתקשר הגולש ובנוסף לכך תוספת פרימיום של 50 אגורות לדקה.
  • כל גולש המשתמש בשירותי האתר מצהיר שהוא לפחות בן/ת 18.
  • מומלץ להתקשר לטלפון מוקד שירות הלקוחות לפי המספר מעלה מטלפון נייד ואז תוכלו לקבל את הקישור לקבל את ההקלטה, אם התקשרתם בכל זאת מטלפון נייח נא פנו אלינו בתוך 24 שעות למייל המופיע מטה עם הפרטים הבאים: מספר הטלפון ממנו התקשרתם, ולאיזה מייל תרצו לקבל את ההקלטה: thesportapp@gmail.com