שירות לקוחות >> בתי השקעות >> מיטב טלפון

שירות לקוחות מיטב בטלפון:
1900-72-13-92


מיטב היא חברה להשקעות הפועלת בארץ מזה עשרות שנים, ומתמחה בהתאמה אישית של קרנות נאמנות, תיקי השקעות, קופות גמל וקרנות פנסיה, עבור לקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים. סכום הנכסים בהם מטפלת החברה עולה על 100 מיליארד שקלים, והיא נחשבת לחברת ההשקעות המובילה והגדולה בארץ.

שירות הלקוחות והיחס האישי
במיטב בית השקעות שמים דגש מיוחד על יחס אישי וטיפול מקצועי בלקוח, כדי לשמור על רמת שביעות רצון גבוהה מצדו. בין החשובים שבשירותי החברה עומד שירות לקוחות טלפוני פעיל. נציגי קו הטלפון של מיטב עברו הסמכה ארוכה ומקצועית, וממשיכים את הקו שהתוותה החברה לגבי ייצור אמינות בהעברת המידע לכל מי שפונה אליה.

מה מציע הטלפון של מיטב?
בחיוג מספר הטלפון של מיטב נהנים המתקשרים מקבלת מידע רב, מטיפול בבעיות קיימות, וכן מקבלים מענה על שאלות למעוניינים בהצטרפות לחברה. מספר הטלפון של מיטב הוא הכתובת למידע כללי, ליועצי השקעות, לגמל ולפנסיה. נציג אנושי הוא המפנה את השיחה לסוג הטיפול המתאים, ובכך חוסך דקות המתנה ארוכות המאפיינות מערכי שירות לקוחות טלפוני של חברות רבות.

מיטב – מצטיינים במערך שירות לקוחות
מתוך ההכרה בצרכי הלקוח, שעות הפעילות של המוקד הטלפוני באגף שירות לקוחות הורחבו לאחרונה, וכעת ניתן לדבר עם הנציגים של מיטב בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 8:00-20:00, ובימי שישי בין השעות 8:30-12:30.

צריכים את הטלפון של מיטב? חייגו 1900-72-13-92

כתבו את חוות דעתכם על השירות:

הבהרת תקנון והסדרה משפטית:
  • המספר המפיע באתר זה בדף הראשי ובכל שאר הדפים הוא מספר טלפון פרימיום השייך לאינדקס האתר הטלפוני
  • אתר זה מציג ומסדר מידע רב הלקוח מרשת האינטרנט למשתמשי האתר מספר רב של שירותים חברות ומשרדי ממשלה בכל מיני נושאים ותחומים, השירות הינו שירות ניתוב שיחות הניתן על ידי מערכת אוטומטית, כל גולש המשתמש בשירותי האתר ומתקשר למספרים המוצגים בו מצהיר שהוא עושה את זה על דעתו החופשית ומרצונו ובחירתו.
  • שירות האתר פועל בשם עצמו ולא בשם אף אחד או אחת מהגופים והחברות המוצגות בו, אלא כשירות לציבור ולא כנציג של אף אחד מהגופים המוצגים בו.
  • השיחה למספרים המוצגים באתר זה היא שיחת פרמיום שעלותה היא עלות שיחה לפי החבילה של הטלפון ממנו מתקשר הגולש ובנוסף לכך תוספת פרימיום של 50 אגורות לדקה.
  • כל גולש המשתמש בשירותי האתר מצהיר שהוא לפחות בן/ת 18.
  • מומלץ להתקשר לטלפון מוקד שירות הלקוחות לפי המספר מעלה מטלפון נייד ואז תוכלו לקבל את הקישור לקבל את ההקלטה, אם התקשרתם בכל זאת מטלפון נייח נא פנו אלינו בתוך 24 שעות למייל המופיע מטה עם הפרטים הבאים: מספר הטלפון ממנו התקשרתם, ולאיזה מייל תרצו לקבל את ההקלטה: thesportapp@gmail.com