אינדקס שירות לקוחות >> חברות תקשורת >> מירס שירות לקוחות

מירס שירות לקוחות *
1900-72-13-84
באינדקס חברות התקשורת של ישראל



חברת מירס ספקית שרותי תקשורת סלולרית אלחוטית אחת מחברות התקשורת בישראל.
היא הוקמה בשנת 1994 במטרה לספק שירותי תקשורת מתקדמים. במהלך שנת 2010 נרכשה מירס מחברת מוטורולה, על ידי קבוצת אלטיס.
מירס היא החברה הראשונה בארץ שזכתה בתקן לניהול חוסן ביטחוני והמשכיות מטעם מכון התקנים הישראלי, המהווה חותמת רשמית להתאמתה ולבלעדיותה של מירס במתן שירותי תקשורת במצבי חירום.ביכולתה להעניק עדיפות לגורמים מוגדרים ולחבר בזמן אמת ארגונים שונים ברשת. השירותים שמעניקה מירס לכל ארגוני החירום, ההצלה והביטחון המשמעותיים בארץ - הופכים אותה הלכה למעשה לרשת החירום של העורף האזרחי בישראל.
חברת מירס נותנת שירות מהיר ואיכותי במרכזי השירות והמכירה הפרוסים בכל רחבי הארץ במרכזים אלו ניתן לרכוש מכשירים ואביזרים, לספק מכשירים חלופיים, העברת בעלות, שירותים פיננסיים, קבלת מכשיר מירס לחו"ל, שירות תיקוני והתקנת דיבוריות.
חברת מירס מספקת שירותי הווקי טוקי , שירות הווקי טוקי של מירס מאפשר לנהל שיחות ווקי טוקי עם כל מנויי מירס בלחיצת כפתור אחת, ללא צורך בחיוג למספר טלפון מלא, וללא המתנה לקבלת קו ומענה.
לחברה מגוון מכשירים אותם ניתן לראות בקטלוג מכשירים, ניתן למצוא בין מגוון המכשירים מכשיר סמארטפון ווקי טוקי מתקדם עם מסך מגע גדול במיוחד.
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של מירס לקבלת מידע.
צריכים את מוקד שירות הלקוחות של מירס? חייגו 1900-72-13-84

כתבו את חוות דעתכם על השירות:

הבהרת תקנון והסדרה משפטית:
  • המספר המפיע באתר זה בדף הראשי ובכל שאר הדפים הוא מספר טלפון פרימיום השייך לאינדקס האתר הטלפוני
  • אתר זה מציג ומסדר מידע רב הלקוח מרשת האינטרנט למשתמשי האתר מספר רב של שירותים חברות ומשרדי ממשלה בכל מיני נושאים ותחומים, השירות הינו שירות ניתוב שיחות הניתן על ידי מערכת אוטומטית, כל גולש המשתמש בשירותי האתר ומתקשר למספרים המוצגים בו מצהיר שהוא עושה את זה על דעתו החופשית ומרצונו ובחירתו.
  • שירות האתר פועל בשם עצמו ולא בשם אף אחד או אחת מהגופים והחברות המוצגות בו, אלא כשירות לציבור ולא כנציג של אף אחד מהגופים המוצגים בו.
  • השיחה למספרים המוצגים באתר זה היא שיחת פרמיום שעלותה היא עלות שיחה לפי החבילה של הטלפון ממנו מתקשר הגולש ובנוסף לכך תוספת פרימיום של 50 אגורות לדקה.
  • כל גולש המשתמש בשירותי האתר מצהיר שהוא לפחות בן/ת 18.
  • מומלץ להתקשר לטלפון מוקד שירות הלקוחות לפי המספר מעלה מטלפון נייד ואז תוכלו לקבל את הקישור לקבל את ההקלטה, אם התקשרתם בכל זאת מטלפון נייח נא פנו אלינו בתוך 24 שעות למייל המופיע מטה עם הפרטים הבאים: מספר הטלפון ממנו התקשרתם, ולאיזה מייל תרצו לקבל את ההקלטה: thesportapp@gmail.com