שירות לקוחות >> בתי השקעות >> פסגות טלפון

שירות לקוחות פסגות בטלפון:
1900-72-13-92


פסגות היא חברת השקעות מהגדולות והמובילות בארץ, המטפלת בהון של לקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים. החברה מתמחה בקרנות נאמנות, קרנות השתלמות ותעודות סל, ניהול תיק השקעות, קופות גמל ופיצויים, ברוקראז' ועוד. כמו כן, החברה פועלת בתחום המחקר, ומפעילה מנגנון אכיפה פנימי במטרה לייעל את שירותיה כך שיגיעו לרמה הטובה ביותר.

מוקד הטלפון של פסגות –לכל שאלה
פסגות מפעילה מוקד שירות לקוחות טלפוני אמין, פרטני ואיכותי. בחיוג למספר הטלפון של פסגות, ניתנות תשובות לשאלות ובירורים בנושאי תשואות ורווחים, אחוזי ריבית, מניות, טפסים, מסלולים ועוד. צמיחת החברה בהווה ובעבר ממשיכה להוכיח את עצמה גם במתן שירות לקוחות יעיל.

מה חשוב לדעת על מספר הטלפון של פסגות?
מחלקת שירות לקוחות טלפוני של חברת פסגות פעילה בין השעות 17:00 – 08:00בכל יום חול, וניתן לקבל בה מידע על תשואות, רווחים, אחוזי ריבית ועוד. רצוי להתקשר בשעות הצהריים, ובמקרה של זמן המתנה ארוך ניתן להשאיר הודעה קולית והנציגים יחזרו אל הפונה ברגע שיוכלו.

הנציגים של פסגות
כמו במחלקות אחרות בחברה, פסגות מצטיינת במחלקת שירות לקוחות בזכות עובדים מסורים. נציגי השירות מלווים את הפונה מרגע חיוג מספר הטלפון של פסגות ועד לסיום השיחה. מוניטין החברה מתבסס בראש ובראשונה על הקשר הראשוני והישיר עם אנשי הקשר, וההשקעה לאורך זמן מדברת בעד עצמה. נציגי מוקד הטלפון של פסגות הם למעשה חלק אינטגרלי מהצלחתה של החברה.

צריכים את הטלפון של פסגות? חייגו 1900-72-13-92

כתבו את חוות דעתכם על השירות:

הבהרת תקנון והסדרה משפטית:
  • המספר המפיע באתר זה בדף הראשי ובכל שאר הדפים הוא מספר טלפון פרימיום השייך לאינדקס האתר הטלפוני
  • אתר זה מציג ומסדר מידע רב הלקוח מרשת האינטרנט למשתמשי האתר מספר רב של שירותים חברות ומשרדי ממשלה בכל מיני נושאים ותחומים, השירות הינו שירות ניתוב שיחות הניתן על ידי מערכת אוטומטית, כל גולש המשתמש בשירותי האתר ומתקשר למספרים המוצגים בו מצהיר שהוא עושה את זה על דעתו החופשית ומרצונו ובחירתו.
  • שירות האתר פועל בשם עצמו ולא בשם אף אחד או אחת מהגופים והחברות המוצגות בו, אלא כשירות לציבור ולא כנציג של אף אחד מהגופים המוצגים בו.
  • השיחה למספרים המוצגים באתר זה היא שיחת פרמיום שעלותה היא עלות שיחה לפי החבילה של הטלפון ממנו מתקשר הגולש ובנוסף לכך תוספת פרימיום של 50 אגורות לדקה.
  • כל גולש המשתמש בשירותי האתר מצהיר שהוא לפחות בן/ת 18.
  • מומלץ להתקשר לטלפון מוקד שירות הלקוחות לפי המספר מעלה מטלפון נייד ואז תוכלו לקבל את הקישור לקבל את ההקלטה, אם התקשרתם בכל זאת מטלפון נייח נא פנו אלינו בתוך 24 שעות למייל המופיע מטה עם הפרטים הבאים: מספר הטלפון ממנו התקשרתם, ולאיזה מייל תרצו לקבל את ההקלטה: thesportapp@gmail.com