פרסם עסק חינם
שירות לקוחות >> נעליים >> קרוקס טלפון

קרוקס - שירות לקוחות
1-900-720-105


קרוקס הינה רשת הנעלה מוכרת בארץ ובעולם, המספקת ללקוחותיה שירות אמין, ברמה בינלאומית. מוקד השירות הטלפוני של החברה בישראל, מונה נציגים רבים שעברו הכשרה מסודרת, על מנת שיוכלו לשרת את הלקוחות לשביעות רצונם. המוקד פועל בימים ראשון עד חמישי (למעט בחגים), בין השעות 9:00 – 15:00. ניתן לפנות בכל שאלה או בעיה, ונציג שירות יחזור במהירה עם מענה הולם.

מוקד טלפוני – הזמנות באינטרנט
מוקד השירות הטלפוני כולל בתוכו גם מחלקת הזמנות אינטרנט, המספקת מידע ללקוחות בכל הנוגע להזמנות בחנות האינטרנטית של הרשת. בתום הליך הקנייה, הלקוח יכול לבחור באחת משתי אפשרויות: משלוח בדואר שליחים, או איסוף עצמי מאחד הסניפים. במידה והלקוח בוחר באיסוף עצמי, נציג מטעם מוקד השירות הטלפוני יצור עמו קשר ויזמין אותו לאסוף את ההזמנה מהסניף הקרוב למקום מגוריו. אם הלקוח מעוניין לשנות את שיטת המשלוח, עליו לחייג את מספר הטלפון של קרוקס וליידע את מוקד שירות הלקוחות, על מנת שהפרטים יעודכנו במהירה במערכת.

הטלפון של קרוקס – crocs
לקוח יכול להחליף פריט שנרכש באתר, לאחר שיצור קשר עם מוקד השירות הטלפוני ויוודא שהדגם המבוקש נמצא בסניף. אם אינו קיים במלאי, נציגי השירות יצרו קשר בהמשך כאשר יגיע. אם מדובר במוצר מחנות עודפים, יש להתקשר אל מספר הטלפון של קרוקס – סניף עודפים, שם יש סיכוי רב יותר שהדגם יימצא.

חייגו לטלפון שירות הלקוחות של קרוקס: 1-900-720-105

כתבו את חוות דעתכם על השירות:

הבהרת תקנון והסדרה משפטית:
  • המספר המפיע באתר זה בדף הראשי ובכל שאר הדפים הוא מספר טלפון פרימיום השייך לאינדקס האתר הטלפוני
  • אתר זה מציג ומסדר מידע רב הלקוח מרשת האינטרנט למשתמשי האתר מספר רב של שירותים חברות ומשרדי ממשלה בכל מיני נושאים ותחומים, השירות הינו שירות ניתוב שיחות הניתן על ידי מערכת אוטומטית, כל גולש המשתמש בשירותי האתר ומתקשר למספרים המוצגים בו מצהיר שהוא עושה את זה על דעתו החופשית ומרצונו ובחירתו.
  • שירות האתר פועל בשם עצמו ולא בשם אף אחד או אחת מהגופים והחברות המוצגות בו, אלא כשירות לציבור ולא כנציג של אף אחד מהגופים המוצגים בו.
  • השיחה למספרים המוצגים באתר זה היא שיחת פרמיום שעלותה היא עלות שיחה לפי החבילה של הטלפון ממנו מתקשר הגולש ובנוסף לכך תוספת פרימיום של 50 אגורות לדקה.
  • כל גולש המשתמש בשירותי האתר מצהיר שהוא לפחות בן/ת 18.
  • מומלץ להתקשר לטלפון מוקד שירות הלקוחות לפי המספר מעלה מטלפון נייד ואז תוכלו לקבל את הקישור לקבל את ההקלטה, אם התקשרתם בכל זאת מטלפון נייח נא פנו אלינו בתוך 24 שעות למייל המופיע מטה עם הפרטים הבאים: מספר הטלפון ממנו התקשרתם, ולאיזה מייל תרצו לקבל את ההקלטה: thesportapp@gmail.com