שירות לקוחות >> מזון ומחלבות >> תנובה

שירות לקוחות תנובה בטלפון:
1-900-72-00-63


תנובה היא אחת מחברות המזון הגדולות והותיקות בארץ, המשווקת בעיקר מוצרי חלב, ביצים ובשר. מוצרים שונים של החברה הפכו ברבות השנים למותגים ישראליים, דוגמת גבינת קוטג' וגבינת עמק. בבעלות תנובה חברות ישראליות נוספות, כגון אוליביה, סנפרוסט וחברת מעדנות.

מערך שירות לקוחות בתנובה
בחברת תנובה פועל מוקד שירות לקוחות טלפוני, העומד לרשות הלקוחות בין השעות 8:00 עד 18:00, ובימי שישי וערבי חג מהשעה 8:00 עד 12:00. חברת תנובה מקדישה תשומת לב רבה לכל פונה ופונה, ועומלת כמיטב יכולתה כדי לשמור על שביעות רצון הלקוחות המתקשרים למוקד הטלפון של החברה.

נגישות ומעורבות בקהילה
חברת תנובה גאה להעמיד לרשות כלל הציבור מערך שירות לקוחות טלפוני נגיש, גם לבעלי מוגבלויות. בליוויה של עמותת "נגישות ישראל", גם כבדי שמיעה יכולים ליצור קשר עם מספר הטלפון של תנובה וליהנות ממערך שירות לקוחות פעיל וקשוב. חברת תנובה מאמינה כי בבסיסו של ארגון חייבת להשתרש התפיסה כי יש להגיע לכל לקוח ולהתאים את הפעילות לצרכיו ודרישותיו, גם אם הדבר דורש מאמץ מסוים. תנובה רואה חשיבות בכל לקוח באשר הוא, ומאמינה שלכל אדם מגיע שירות ראוי.

הטלפון של תנובה – הבית של הלקוחות
תנובה רואה במוקד שירות הלקוחות סמל לשיתוף פעולה מלא בין החברה לציבור, בכל מישורי הפעילות שלה. ניתן ליצור קשר עם מספר הטלפון של החברה בכל סוג של פניה, בקשה, או הערה. הנציגים עומדים לרשות הפונים וישמחו לענות על כל שאלה.

לשירות הלקוחות של תנובה חייגו 1-900-72-00-63

כתבו את חוות דעתכם על השירות:

הבהרת תקנון והסדרה משפטית:
  • המספר המפיע באתר זה בדף הראשי ובכל שאר הדפים הוא מספר טלפון פרימיום השייך לאינדקס האתר הטלפוני
  • אתר זה מציג ומסדר מידע רב הלקוח מרשת האינטרנט למשתמשי האתר מספר רב של שירותים חברות ומשרדי ממשלה בכל מיני נושאים ותחומים, השירות הינו שירות ניתוב שיחות הניתן על ידי מערכת אוטומטית, כל גולש המשתמש בשירותי האתר ומתקשר למספרים המוצגים בו מצהיר שהוא עושה את זה על דעתו החופשית ומרצונו ובחירתו.
  • שירות האתר פועל בשם עצמו ולא בשם אף אחד או אחת מהגופים והחברות המוצגות בו, אלא כשירות לציבור ולא כנציג של אף אחד מהגופים המוצגים בו.
  • השיחה למספרים המוצגים באתר זה היא שיחת פרמיום שעלותה היא עלות שיחה לפי החבילה של הטלפון ממנו מתקשר הגולש ובנוסף לכך תוספת פרימיום של 50 אגורות לדקה.
  • כל גולש המשתמש בשירותי האתר מצהיר שהוא לפחות בן/ת 18.
  • מומלץ להתקשר לטלפון מוקד שירות הלקוחות לפי המספר מעלה מטלפון נייד ואז תוכלו לקבל את הקישור לקבל את ההקלטה, אם התקשרתם בכל זאת מטלפון נייח נא פנו אלינו בתוך 24 שעות למייל המופיע מטה עם הפרטים הבאים: מספר הטלפון ממנו התקשרתם, ולאיזה מייל תרצו לקבל את ההקלטה: thesportapp@gmail.com