DHL

שירות לקוחות DHL

DHL הנה חברת שילוח, הובלה, אחסון ואספקה הפועלת בכל העולם על מנת לתת פתרונות לוגיסטיקה מתקדמים לחברות מקומיות ועולמיות. שירות לקוחות DHL מתאפיין במתן מענה משולב המותאם לכל צרכי הלקוח עם דגש מיוחד על רמת שירות לקוחות. וזה מתוך ידיעה שכאשר DHL מספקת שירות טוב, אתם, כבעלי חברות יכולים לספק את צרכי הלקוחות שלכם בצורה הטובה ביותר וכולם מרוצים.

שירות לקוחות DHL – דברים שכדאי לדעת
DHL מפעילה מוקד שירות טלפוני אשר נותן מענה ללקוחותיה בתחומים הבאים:
• מועד הגעת משלוח ליעדו – פרט לפניה למוקד טלפוני DHL, ניתן כמובן לקבל מידע זה במהירות באתר החברה
• גודל המשלוח מרבי – במוקד טלפוני DHL יוכלו לייעץ לכם כיצד לבצע משלוחים גדולים וקטנים בצורה מיטבית באמצעות שירות השילוח של החברה
• עבודה מול המכס – שירות טלפוני DHL מעניק ייעץ למזמינים מוצרים מחו"ל על מנת לטפל בענייני המכס בישראל בצורה החלקה והפשוטה ביותר.
• ייצוא מוצרים – בזכות הניסיון של DHL במתן תמיכה לוגיסטית לעסקים בכל העולם, ניתן לפנות לשירות לקוחות DHL בטלפון או במרכז השירות על מנת לקבל ייעוץ אישי בנוגע לביצוע משלוחים וייצוא מוצרים לשווקים בינלאומיים
• תמיכה טכנית בשימוש באתר – באמצעות אתר DHL ניתן לבצע הזמנות משלוחים, לעקוב אחר משלוחים וכן ליהנות משלל שירותי לוגיסטיקה משלימים בלחיצת כפתור. מוקד טכני DHL ידריך אותך בשימוש באופציות השונות אשר מציעה החברה על מנת ליהנות משירות יעיל ונוח במיוחד.
• משלוח אקספרס – במידה והנך מעוניין במשלוח דחוף, ניתן במהרה לקבל מידע מקיף אודות אפשרות זו במענה הטלפוני של DHL או במרכז שירות.
• שגיאות ותקלות משלוח – במידה ולא הצלחת לקבל מידע עדכני לגבי משלוח דרך האתר, שירות לקוחות DHL ונציגי מוקד טכני DHL ישמחו לעמוד לרשותך

לקבלת מידע נוסף ולשם ביצוע בירורים הנך מוזמן לפנות מוקד שירות טלפוני DHL

בטלפון: 1-700-707-345