פרטנר (לשעבר אורנג') שירות לקוחות

חברת פרטנר תקשורת (חברת orange) החלה את פעילותה בישראל בשנת 1999 אז הושקה הרשת שהייתה הראשונה בישראל בטכנולוגיית GSM. היא איפשרה ללקוחות ישראליים להשתמש במכשיריהם במקומות בעולם בהם הייתה רשת דומה.
הרשת הושקה תחת המותג "orange", מותג בינלאומי שהיה אז בבעלות חברת "האצ'יסון וומפואה" מהונג קונג שהחזיקה גם בחלק ממניות פרטנר.
מלבד תקשורת סלולארית מספקת חברת אורנג' שירותים נוספים כמו שירותי אינטרנט סלולרי היא מספקת חבילות אינטרנט למודם סלולרי. שירות אינטרנט ביתי שמאפשר גלישה מהירה ואיכותית במגוון רוחבי פס ללא כל התחייבות.
לאחרונה נכנסה חברת אורנג' לשירותי טלפון קווי והיא מעניקה ללקוחותיה בנק דקות לכל היעדים, ומגוון שירותים מתקדמים ללא כל התחייבות.
לקו הקווי מתווספים שירותים חדשים נוספים כמו: funtone – הלקוח יכול לקבוע מהי המנגינה שתושמע כאשר מחייגים אלייו לטלפון הקווי, הקפצת שיחה- שירות המאפשר לבחור היכן תתקבל השיחה הנכנסת, בקלות ניתן למשוך את השיחה ע"י לחיצה על *77.
בנוסף מוכרת אורנג מכשירים סלולריים חדשים וסמארטפונים בחבילות ומכירים אטרקטיביים ללקוחותיה.
ומאחר והיא מספקת גם שירותי טלפון קווי ניתן למצוא מספר דגמים של מכשירים קווים. לחברת אורנג' שירות לקוחות טלפוני, ניתן לחייג ולהגיע למוקדים השונים לפי הנושאים הרצויים.
החברה מעניקה לקהל הלקוחות חבילות ומבצעים המחירים התאמה לשימוש החודשי ומאפשרת ללקוח לבחור את המסלול הטוב ביותר עבורו.
לחברת orange מרכזי שירות ומכירה בכל הארץ ניתן להיכנס לאתר הבית של חברת אורנג' על מנת למצוא את הנקודה הקרובה לביתך
קישור
צריכים את מוקד שירות הלקוחות של פרטנר ?

חייגו 1-800-054-054