בית היין – טלפון שירות לקוחות

בית היין היא רשת חנויות המשווקת מוצרים מובחרים של משקאות חריפים, יינות ומוצרים נלווים, במחירים זולים יחסית לשוק. במכירות של משקאות אלכוהוליים בכמויות גדולות, לסיטונאים וליחידים באירועים, קיימות הנחות משמעותיות נוספות.

מוקד שירות לקוחות טלפוני בבית היין
באגפי שירות לקוחות של חברות רבות ישנו טיפול בבעיות ממוקדות, או מענה "טכני" מצומצם בלבד. היתרון המשמעותי במוקד הטלפון של בית היין הוא השירות שניתן מעבר לכל אלה. בבית היין ניתן ייעוץ לגבי בחירת היין המתאים לאירוע, וכן סיוע רב ככל שניתן להקלה על הלקוחות בארגון האירוע. מספר הטלפון של רשת בית היין הוא יותר ממחלקת שירות לקוחות בכל חברה אחרת.

מספר הטלפון של בית היין – מחויבות ללקוח
במוקד הטלפון של בית היין שומרים על רמה גבוהה של אחריות והקשבה לצרכי הלקוח, ודואגים לתת לו את כל המידע שדרוש לו בתחום הקשור לפנייתו. נציגי השירות מאזינים באכפתיות וברגישות לכל מי שיוצר קשר עם מספר הטלפון של הרשת. הנציגים מחוייבים לטפל בנושא בו פנה כל מתקשר, ועל הצד הטוב ביותר.

שירות לקוחות בראש סדר העדיפויות
שירות לקוחות טלפוני הוא אחד התחומים החשובים ביותר בכל ארגון, ואולי החשוב מכולם. בית היין רואה במוקד הטלפון של הרשת קו ישיר של תקשורת עם הלקוחות, המעניק יתרונות לשני הצדדים: מצד החברה, זוהי הדרך הטובה ביותר להבין את צרכי השוק ולהכיר כל לקוח מקרוב, ומצד הלקוחות, ניתן לקבל את כל המידע והתמיכה הדרושים בארגון אירוע, ובכל קנייה ופנייה.

סניפי רשת בית היין:

סניף תל אביב : העלייה 26 | טלפון 03-682-40-22

סניף בת ים : מנחם יקותיאל 7 | טלפון 03-656-11-15

סניף נתניה : המייסדים 6 | טלפון 09-882-44-68

לשירות הלקוחות של בית היין

חייגו 03-682-40-22