שירות לקוחות הארץ ו – The Marker

מוקד שירות הלקוחות של עיתון הארץ הינו מהגדולים בארץ, ובאמתחתו מונה נציגי שירות רבים המבקשים לתת מענה לכל פנייה. לקוחות המעוניינים לעשות מנוי חדש, או לברר אודות מנוי קיים, יכולים ליצור קשר עם המוקד באמצעות מספר הטלפון של הארץ – מחלקת מנויים, ולקבל מענה מדויק. יש לציין בפנייה לאיזו מהדורה הינכם מתכוונים, שכן, ניתן להזמין מנוי לשני סוגי מהדורות: מהדורת הארץ ו – The Marker המודפסת, ומהדורה דיגיטלית באינטרנט. שעות הפעילות של מוקד השירות הטלפוני הן בימים א – ה, בין השעות 7:00 – 15:00, ובימי שישי וערבי חג בין 7:00 – 12:30. במידה וברצונכם לרכוש מנוי לעיתון, תוכלו לעשות זאת בימים א – ה בין השעות 8:00 – 21:00.

הטלפון של הארץ ו-The Marker
המוקד הטלפוני של עיתון הארץ ו – The Marker מאפשר לבצע במהלך שעות פעילותו מספר פעולות חשובות, למשל: בעלי מנוי למהדורה המודפסת, יכולים לבדוק את זכאותם למהדורה הדיגיטלית ולהירשם אליה אם הם מעוניינים בכך. במידה והלקוח רוצה לרשום את עצמו כמנוי למהדורה הדיגיטלית, הוא יכול לחייג את מספר הטלפון של הארץ ולשוחח עם נציג שירות – שיציע לו מנוי שנתי או חודשי, על פי בחירתו. כמו כן, יש אפשרות לבקש את נציג השירות לשלוח חשבונית למייל. בעיות, שאלות ובקשות ניתן להציף בפני נציגי המוקד המיומנים, שיבדקו כיצד יוכלו לסייע ויעניקו פתרונות הולמים.

צריכים את הטלפון של דה-מרקר או הארץ?

חייגו 5200*