יקבי כרמל – טלפון שירות לקוחות

יקבי כרמל הוא מוותיקי היקבים בארץ, ומהגדולים שבהם. היקב הוקם בשנת 1890 על ידי הברון רוטשילד, וכבר משנותיו הראשונות החל לעסוק בייצוא היינות לחו"ל, ואף נחל בכך הצלחה רבה. שמו של היקב מזוהה עם גאווה ישראלית לצד היסטוריה ומסורת מפוארת, והוא נחשב לסמל של צמיחה עד היום.

שירות לקוחות ברמה אישית
היקב מעמיד לרשות הקהל שירות לקוחות טלפוני מקצועי ואמין, שנועד ליצור שקיפות מלאה בין הלקוחות ובין הנעשה ביקב, וכן כדי לחזק את ההבנה של צרכי הלקוח. ביקב מאמינים כי זהו המפתח לשגשוג הארגון, וכי מקום שמורכב מאנשים ראוי להתייחס גם ללקוחותיו כאל אנשים ולא רק לקוחות, ויש לכבדם בהתאם.

מספר הטלפון של יקבי כרמל
במוקד הטלפון של היקב ניתן לקבל מידע בנושאים רבים ומגוונים, ביניהם אירועים, מכירות, שאלות ארגוניות, וכמובן – היינות. מספר הטלפון של היקב הוא הכתובת לכל בקשה ואי בהירות שמתעוררת מצד הלקוחות בכל נושא שהוא.

שירות לקוחות טלפוני יעיל ומקצועי
נציגי השירות במוקד הטלפון של יקבי כרמל הוכשרו לטיפול של כל סוגי הפניות, והם מצטיינים ביחס אנושי חם ומבין. מבחינת היקב, הדבר הכרחי לענף שירות לקוחות, ואין פשרות בבחירת הנציגים ובהדרכתם לפני הכניסה לתפקיד . מספר הטלפון של היקב מציב רף גבוה בפני החברה כולה בנוגע להבנתו של הלקוח, ועשיית מירב המאמצים בכדי שיהיה מרוצה.

לשירות הלקוחות של יקבי כרמל

חייגו 1-800-270-700