קופת חולים לאומית

קופת חולים לאומית היא אחת מארבע קופות החולים בארץ, קופת לאומית מפעילה כמו שאר הקופות מוקד טלפוני ומאפשרת מענה במוקד leumit בטלפון 1-700-507-507, קופת לאומית מפעילה בין השאר גם מוקדי חירום לכל שאלה או מצוקה של חולים, הטלפון של קופת חולים לאומית הוא: 1-700-507-507 קופ ח לאומית מפרסמת באתר האינטרנט שלה את רשימת סניפי קופת חולים, את רשימת בתי המרקחת של לאומית בית מרקחת, בין הסניפים הפעילים ביותר של קופת חולים לאומית ניתן למצוא את סניף נתניה, סניף קופת חולים לאומית חיפה, קופת חולים לאומית אשדוד, סניף אשדוד, סניף הרצליה וסניף ירושלים, הנהלת קופת חולים לאומית יושבת בתל אביב ולעיתים מפרסמת מודעות דרושים.

מוקד שירות הלקוחות

נציגי שרות הלקוחות של "לאומית" ישמחו לעמוד לרשותכם בכל פנייה. המוקד מאפשר לכם לקבל מגוון רחב של מידע, יעוץ וזימון תורים, הכל מתוך מטרה להעניק לכם שרות מהיר, יעיל ומקצועי בשיחת טלפון אחת.
בין המידע והשירותים במוקד: זימון תורים, פניות הציבור, ומידע נרחב בנושאי: חוק ביטוח בריאות ממלכתי, לאומית כסף ולאומית זהב, ביטוח סיעודי, ביטוח נסיעות לחו"ל ומידע אדמיניסטרטיבי.
מוקד שרות הלקוחות פועל בימים א-ה בין השעות 7:00 – 20:00  ובימי שישי ובערבי חג בין השעות 7:00 – 12:00.  
מספר הטלפון של המוקד 1-700-507-507, או בחיוג מקוצר 507* מכל טלפון נייד. 
פניה לנציג שירות לקוחות דרך האתר

פניות הציבור

ניתן לפנות גם בכתב לפניות הציבור:
פקס:  1533-6949614 
כתובת: שפרינצק 23 תל אביב
פניות הציבור – לאומית שירותי בריאות.
פניה לפניות הציבור דרך האתר
נשמח לעמוד לשירותך!

פניות לנציבת קבילות הציבור 

מבוטח הרוצה להגיש קבילה כנגד קופת חולים או כנגד נותן שירותים של קופת החולים (לרבות בתי"ח הנותנים שירותים לקופות) בין בעניינים הקשורים לזכויותיו בנושא סל שירותי הבריאות הממלכתי, בין בנושא התכנית לשירותי בריאות נוספים ובין בעניינים נוספים הקשורים למימוש זכויותיו כמטופל וכמבוטח רשאי לפנות לנציבת קבילות הציבור שעפ"י חוק ביטוח בריאות ממלכתי במשרד הבריאות (ניתן להגיש לנציבות קבילות גם בעניינים המצויים באחריותו הביטוחית של משרד הבריאות לפי התוספת השלישית לחוק ביטוח בריאות ממלכתי) בדרכים הבאות ובצרוף המסמכים הרלוונטיים: 
בטל' 5400* או בפקס: 02-5655981
בדוא"ל בכתובת- kvilot@moh.health.gov.il
בדואר בכתובת- רחוב ירמיהו 39 ירושלים 
פניה ישירה דרך אתר "כל הבריאות" של משרד הבריאות

ועדת ערר / ועדת חריגים

מבוטח הזקוק לשירות בריאות שאיננו כלול בסל הבריאות הממלכתי רשאי לפנות לוועדת חריגים. הזכות לפנות לוועדת חריגים נתונה לכל מבוטח הסובל מבעיה רפואית המשפיעה באופן מהותי על מצבו הרפואי ותפקודו ואשר נזקק לשם כך לשירות בריאות אשר איננו כלול בסל הבריאות. 
הסבר והפנייה לוועדה תעשה באמצעות נציגת קשרי לקוחות במרכזים הרפואיים. לוועדת ערר ארצית ניתן לפנות גם באמצעות הפקס לפניות ציבור: 03-6949614.
למידע נוסף ולבירורים אודות סטטוס הפניה ניתן לפנות למוקד שירות לקוחות בטלפון 1700-507507 או 507*. 
לחצו להורדת טופס בקשה לדיון בוועדת חריגים בנוגע למתן שירות בריאות שאינו כלול בסל


קישור
צריכים את הטלפון של קופת חולים לאומית?

1-700-507-507 או במספר *507