מי כרמל מוקד תשלומים ושירות לקוחות

מי כרמל לטובת חיפה
כחלק מחוק תאגידי הביוב והמים משנת 2001, הוקם תאגיד מי כרמל. עצם הקמת התאגיד מאפשרת הפרדה יעילה לטיפול נכון וצודק יותר בנושא הטיפול בביוב ובמים באמצעות כלים מתקדמים, יעילות מחשבתית המביאה קידמה טכנולוגית לפיתוח פרויקטים ועוד. מי כרמל מפעיל מרכז מידע הפועל 24 שעות ביממה

מי כרמל – מידע ושירות לקוחות
כל למען התושבים! כך ניתן לסכם את פעילות התאגיד בחיפה. מעבר לטיפול בתקלות ניתן למצוא פתרון וטיפול בכל סוגיה במשרדי החברה, אך ההמלצה היא תמיד לנסות קודם כל באמצעות טלפון. החברה מפעילה מוקד שירות עם הפנים לתושב והפעלת מרכז שירות טלפוני מחייב תמיד לשמור על רמה גבוהה של יעילות ומקצועיות. כמובן שאם קיים צורך למצוא את מספר הטלפון של מי כרמל, שירות טלפוני יעיל יכול להתבצע גם באמצעות פקס, או ניתן באתר למצוא את המספר של המענה האנושי.

מי כרמל – כל היתרונות במספר אחד
האינטרנט הוא כלי העבודה הטוב ביותר עבור אנשים שיודעים כיצד להשתמש בו, אך מי שעדיין אינם יודעים, או מי שרגילים לעבוד באמצעות הטלפון וגם עבור התושבים שרוצים מענה אנושי שיקשיב להם, לשם כך מופעל מוקד טלפוני של 24 שעות ביממה. עם הפנים לתושב זו סיסמא בהחלט מלאת תוכן במי כרמל.

מי כרמל – עם הפנים לעתיד
יתרון מאוד בולט של מי כרמל כתאגיד המים והביוב של חיפה הוא התכנון העתידי. חטיבת הפיתוח וההנדסה של התאגיד מתכננת פרויקטים לתקופה ארוכה, על מנת להבטיח תמיד את שיפור התשתיות של המים ושל הביוב וכדי שאיכות המים תישמר וכמובן לטובת שיפור השירות למאות אלפי הצרכנים.

ליצירת קשר עם תאגיד המים מי כרמל

חייגו : 1-800-20-20-39