מי נתניה מוקד תשלומים ושירות לקוחות

מי נתניה – מים חיים זורמים
בהתאם לחוק תאגידי המים והביוב משנת 2001, הוקם תאגיד מי נתניה בשנת 2003 ומאז פועל לשירות של אספקת מים וניקוז מי ביוב ל-200,000 תושבים. לאורך השנים הציב התאגיד רף מאוד גבוה והיווה מודל ארצי לתפקוד נכון, ראוי ומקצועי של גוף האחראי על תחום מים וביוב. אזרחים שרוצים וצריכים ליצור קשר בכל נושא עם התאגיד יכולים לעשות זאת באמצעות טלפון

מי נתניה – מערך שירות לקוחות מקצועי
אין ספק שמקצועיות היא תכונה הכרחית לתאגיד מים וביוב, החל משלב תכנון תשתיות חדשות, דרך שדרוג התשתיות הקיימות וכלה בשירות לקוחות איכותי. איכות ההון האנושי הפועל במי נתניה הינה חלק מהאני מאמין של התאגיד. מוקד שירות המעניק את כל המידע, מציע את כל הפיתרונות, מבצע את הפעולות הנדרשות ומספק את הצרכים העולים מצד האזרחים – זו המטרה! הדבר יכול להתבצע גם בשירות הלקוחות הפרונטאלי, אולם באמצעות מוקד טלפוני מסביר פנים, יעיל וזמין לכל תושב וצרכן בנתניה בהחלט היעילות משתפרת.

מי נתניה – לשמור על סטנדרט עבודה גבוה
בכל אפיק פעילות של מי נתניה ניכר כי סטנדרט העבודה אינו מתפשר ואינו מבקש להיות ממוצע, אלא תמיד מעל הממוצע. אם יש צורך ליצור קשר עם מרכז מידע בנוגע לנתוני צריכה, לדבר עם מוקד שירות לגבי בעיה או תקלה ואף לפנות אל מוקד שירות טלפוני הקיים בתאגיד על מנת לבצע תשלומים ופשוט לדבר עם מענה אנושי כדי להבהיר נקודה – הכל חלק מסטנדרט העבודה של התאגיד ולכך אין תחליף.

מי נתניה – השיפור תמיד חלק מהחזון
גם אם נראה שלא יכול להיות טוב יותר, במי נתניה יודעים שהעתיד מחייב עוד טכנולוגיות, תשתיות וכמובן שירות לקוחות.

ליצירת קשר עם תאגיד המים מי נתניה

חייגו : 1-800-202-084