מירס שירות לקוחות

חברת מירס ספקית שרותי תקשורת סלולרית אלחוטית אחת מחברות התקשורת בישראל.
היא הוקמה בשנת 1994 במטרה לספק שירותי תקשורת מתקדמים. במהלך שנת 2010 נרכשה מירס מחברת מוטורולה, על ידי קבוצת אלטיס.
מירס היא החברה הראשונה בארץ שזכתה בתקן לניהול חוסן ביטחוני והמשכיות מטעם מכון התקנים הישראלי, המהווה חותמת רשמית להתאמתה ולבלעדיותה של מירס במתן שירותי תקשורת במצבי חירום.ביכולתה להעניק עדיפות לגורמים מוגדרים ולחבר בזמן אמת ארגונים שונים ברשת. השירותים שמעניקה מירס לכל ארגוני החירום, ההצלה והביטחון המשמעותיים בארץ – הופכים אותה הלכה למעשה לרשת החירום של העורף האזרחי בישראל.
חברת מירס נותנת שירות מהיר ואיכותי במרכזי השירות והמכירה הפרוסים בכל רחבי הארץ במרכזים אלו ניתן לרכוש מכשירים ואביזרים, לספק מכשירים חלופיים, העברת בעלות, שירותים פיננסיים, קבלת מכשיר מירס לחו"ל, שירות תיקוני והתקנת דיבוריות.
חברת מירס מספקת שירותי הווקי טוקי , שירות הווקי טוקי של מירס מאפשר לנהל שיחות ווקי טוקי עם כל מנויי מירס בלחיצת כפתור אחת, ללא צורך בחיוג למספר טלפון מלא, וללא המתנה לקבלת קו ומענה.
לחברה מגוון מכשירים אותם ניתן לראות בקטלוג מכשירים, ניתן למצוא בין מגוון המכשירים מכשיר סמארטפון ווקי טוקי מתקדם עם מסך מגע גדול במיוחד.
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של מירס לקבלת מידע.
צריכים את מוקד שירות הלקוחות של מירס?

חייגו 1-800-800-053