טלפון שירות לקוחות מנהרות הכרמל

מנהרות הכרמל היא מערכת כבישי אגרה מהתקדמות והחדישות ביותר בישראל. הן הוקמו במטרה לשפר את איכות חייהם של תושבי חיפה וכן לקצר באופן משמעותי את הזמן הנדרש לחציית חיפה. למנהרות ישנן 3 כניסות ויציאות: מחלף חיפה דרום, מחלף נוה שאנן (גרנד קניון) ומחלף הקריות. רוצים לקבל עוד פרטים ומידע על מנהרות הכרמל? כאן תמצאו כל מה שאתם צריכים: אינדקס, מודיעין, שירות לקוחות, תשלום מנהרות הכרמל, מחירון מנהרות הכרמל, מנהרות הכרמל מנויים וכו'.

מנהרות הכרמל – מידע טכני
עבודות ההקמה של מנהרות הכרמל (כביש 23) החלו בשנת 2007 והסתיימו בסוף שנת 2010 כאשר הן נפתחו לציבור הנהגים הרחב. מדובר בשתי מנהרות כפולות באורך של 4.7 קילומטרים המחברות את הכניסה הדרומית לחיפה לצומת הצ'ק פוסט. מנהרת הכרמל המערבית שאורכה 3,200 מטרים היא המנהרה הארוכה כיום בישראל לנסיעת כלי רכב. גובהן של שתי המנהרות 6.5 מטרים ורוחבן 10 מטרים. חשוב לציין גם כי מנהרות הכרמל אינן מיועדות להולכי רגל אלה רק לכלי רכב ממונעים. כמו כן, העצירה של כלי הרכב במנהרה אסורה.

מנהרות הכרמל – מידע שימושי
מנהרות הכרמל הן מנהרות חדישות ומשוכללות הנכנסות לקטגוריה של כבישי אגרה בישראל. הנסיעה בהן כרוכה בתשלום וגבייתו נעשית בעמדות התשלום המאוישות בכניסה לכל חלק מהמנהרה או במסלול המהיר למנויים. שער הכניסה למסלול המהיר למנויים פתוח בכל עת והזיהוי של המנוי נעשה על ידי חיישנים אלקטרוניים המזהים את לוחית הרישוי הקדמית של הרכב. המחיר עומד על 6.5 שקלים לנסיעה ברכב פרטי (כולל רכבים דו גלגליים) המבקש לנסוע חצי דרך. למי שמבקש לנסוע את כל הדרך ישלם 13 שקל. נהגי המשאיות ישלמו פי 5 וזאת על מנת להרתיע אותם מלהשתמש בשירותי מנהרות הכרמל.

צריכים את הטלפון של מנהרות הכרמל? חייגו 

פניה לשירות לקוחות

אנחנו כאן בשבילכם, בכל פנייה, הערה או הצעה לשיפור. 
בטלפון: 5424* או 04-6895424

או בדואר לכתובתנו ת.ד 25340 חיפה 3125301.

מוקד שירות הלקוחות הטלפוני עומד לרשותכם בימים:
א' – ה': 17:00 – 08:00
ו' וערבי חג: 13:00 – 08:00
*יתכנו שינויים בשעות הפעילות בערבי חג.

  *אדם עם מוגבלות, הזקוק לסיוע במילוי הטפסים המפורסמים באתר, מוזמן לפנות למוקד שירות הלקוחות למספר ייעודי  073-3383098
נציגנו יסייעו במידע כללי ועזרה במילוי הטפסים.