שירות לקוחות מתאים – לי

רשת ביגוד אופנה מתאים – לי (או ML), עושה מאמצים רבים על מנת לספק ללקוחותיה שירות ברמה גבוהה, תוך הקשבה מלאה לצורכי הלקוח ומתן אמפתיה.
במוקד הטלפוני של מתאים – לי, יושבים אנשי שירות שמטרתם היא להפוך כל לקוח למרוצה, וזאת באמצעות מתן שירות טלפוני אמין, מהיר וסבלני. ניתן להתקשר למרכז השירות בכל שאלה, בקשה או בעיה. כאשר אתם משוחחים עם נציגי השירות האדיבים, נסו לנסח את פנייתכם באופן המדויק ביותר על מנת שתוכלו לקבל את המענה המתאים ביותר.

באלו מקרים כדאי לפנות למוקד?
תוכלו לפנות אל מוקד השירות הטלפוני בכל עניין: ניתן לפנות למשל על מנת להתעדכן בקולקציות חדשות ומבצעים, לברר מהו הסניף הכי קרוב למקום המגורים, מהן ההטבות וההנחות המוענקות לחברי מועדון ולכלל הלקוחות, לבדוק כמה נקודות נצברו בכרטיס וכיצד ניתן לממש אותן, וכן כדי לשתף בתקרית שאירעה באחד מהסניפים ולמצוא לה פתרון. אם תחייגו את מספר הטלפון של מתאים – לי, תוכלו גם להציע הצעות לייעול השירות ולהביע את דעתכם האישית על הדגמים – כל לקוח שפונה יכול לסייע בשיפור פני החברה והשירות, על כן חבל לשמור בבטן. המוקד זמין לפניות של לקוחות ML Women, וגם ללקוחות ML Men.

מתי עליי לצפות לשיחה מהמוקד?
במידה והזמנתם בגד כלשהו שלא היה קיים במלאי של הסניף בו אתם קונים, נציג שירות יחזור אליכם ברגע שההזמנה תגיע ותוכלו לבוא לאסוף אותה. מעוניינים לשנות את מען ההזמנה? אין בעיה. צרו קשר בטלפון ועדכנו את נציגי השירות, שיחזרו אליכם בהמשך עם קבלת ההזמנה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות לקוחות מתאים – לי בטלפון: 

שירות לקוחות – 054-9594247
סניפי הרשת – 073-3261327
תל אביב יפו, התחיה 16
support@matimli.co.il