שירות לקוחות שטראוס ועלית

מזה שנים רבות מזוהות המילים "שטראוס" ו"עלית" עם הצלחה ישראלית, לצד מאכלים שכולם אוהבים. חברת שטראוס, המשווקת בעיקר מוצרי חלב, ועלית, המשווקת בעיקר מיני מתיקה, התאחדו בשנת 2004 לחברה אחת. שיתוף הפעולה בין שתי החברות מביא לצמיחה ולגיוון רב, כאשר הלקוח הישראלי הוא הנהנה העיקרי מהם.

מוקד שירות לקוחות בחברת שטראוס עלית
לחברת שטראוס עלית מוקד שירות לקוחות טלפוני, המטפל בכל פניות הציבור מהתחומים השונים. מוקד הטלפון של החברה נועד לחזק את הקשר עם הלקוחות, על ידי האזנה קשובה לצרכים, לרעיונות, לשאלות ולפניות השונות של כל אחד ואחד.

מספר הטלפון של שטראוס עלית
ניתן ליצור קשר עם קו הטלפון של שטראוס עלית בימי חול בין השעות 8:30-18:30, ובימי שישי בין השעות 8:30-13:00. נציגי השירות מעוניינים לדעת על כל אירוע חריג והערה בונה, או לחלופין, לקבל משוב חיובי על פעילות החברה. עידוד הקשר עם מספר הטלפון של החברה הוא מהחשובים שביעדי חברת שטראוס עלית.

מקצועיות, פתיחות והבנה
מערך שירות לקוחות בכל חברה, הוא מהמרכזיים שבדרכי הקשר עם הלקוח. בלי מערך שירות לקוחות טלפוני חזק, תאבד החברה חלק חשוב ונכבד מיתרונותיה. לכן מעמידה שטראוס עלית לרווחת הציבור מענה טלפוני אנושי, רגיש ומקצועי, שזמין גם בשעות מאוחרות. המענה הטלפוני של שטראוס עלית הוא הכתובת של החברה עבור הלקוחות, לקיום קשר רציף ותומך בכל נושא.

לשירות הלקוחות של עילית ושטראוס

חייגו


חייגו
6860*  

וואטסאפ/סמס 052-7599753 

מוקד השירות פעיל בין 8:30-17:00

מוקד קימעונאים: 1800-606-606
מוקד חבילות שי: 1800-707-800

כתובתנו: הסיבים 49, ת.ד 194, פתח תקוה 49517