שירות לקוחות תמיר פישמן

תמיר פישמן (TAMIR FISHMAN) היא החברה הגדולה בישראל להשקעות. החברה מנהלת את נכסיהם של גדולי המוסדות בארץ – המסחריים, הממשלתיים והאקדמיים. TAMIR FISHMAN עומדת בסטנדרטים בינלאומיים ונותנת שירותים ללקוחות רבים מהארץ ומחו"ל.

מוקד הטלפון של תמיר פישמן – עם הלקוח לאורך כל הדרך
כחלק מחזון החברה לצמוח ולקרוא את המפה בצורה הטובה ביותר, מפעילה חברת תמיר פישמן שירות לקוחות טלפוני, שנציגיו צועדים יד ביד עם הלקוח. מתן הקדימות לבקשותיו וצרכיו של המשקיע במתן שירות לקוחות, ובשילוב הידע המקצועי של החברה, מביאים למיקסום התוצאות ולתשואות גדולות. בכך הופך מספר הטלפון של תמיר פישמן לדגם של מצוינות.

שירות לקוחות מקצועי
לקוחות החברה ומתקשרים המעוניינים בהצטרפות, זוכים למגוון פתרונות ומענה על שאלות מהתחומים: ניהול תיקי השקעות, קרנות גידור, דו"חות, מניות, מט"ח, ניירות ערך ועוד. אנשי הקשר המחכים לשיחת הטלפון של הלקוחות מוסמכים לענות לשאלות מסוג זה ולהם ניסיון רב בתחום.

הטלפון של תמיר פישמן
לשירות הלקוחות של תמיר פישמן יתרון משמעותי, והוא – בשעות המאוחרות בהן ניתן לבצע התקשרות עם מספר הטלפון של החברה. שעות המענה הטלפוני הן בימים א'-ה' בין השעות 8:30-19:00, ובמקרה של התקשרות בזמן שאינו בשעות פעילות המוקד, ניתן להשאיר הודעה והנציגים יחזרו לפונה. בתחילת השיחה נעשה ניתוב המחלק לקשרי לקוחות, מכירות וקרנות הון סיכון. בזכות היחס האדיב מספקת תמיר פישמן את דרישות הלקוחות בצורה הטובה ביותר במענה הטלפוני, ובכך חוסכת זמן המתנה ארוך וטרחה רבה, שמאפיינים שירות לקוחות טלפוני במקומות שונים.

צריכים את הטלפון של תמיר פישמן?

כתובתנו: אחד העם 21 (פינת הר סיני) תל אביב

03-6849380

info@tamfish.com

מס׳ פקס: 03-6852460

שעות פעילות: א-ה 8:00-17:00