שירות לקוחות אצבעוני

הוצאת אצבעוני, מוציאה לאור מגזינים חינוכיים לילדים, ומספקת להורים שירות איכותי ואדיב. ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות, ולקבל את כל המידע בנוגע לאחד מארבעת המגזינים שמשווקת החברה: "משבצת" – ירחון אתגרי חשיבה, "צב – צב" לילדים בגילאי 6 – 3, "דובון" לילדים בגילאי 7 – 5, ואצבעוני לגילאי 6 ומעלה. אם ברצונכם למשל לעשות בירור אודות מנוי קיים, לרכוש מנוי חדש לילדיכם, תוכלו לחייג את מספר הטלפון של אצבעוני ולקבל מענה מהיר ומדויק בהתאם לצרכים שלכם. שעות הפעילות של המוקד הן בין 15:00 – 9:00 בימים א' – ה'. בימי שישי ובערבי חג המערכת סגורה, אך ניתן להשאיר הודעות במענה הקולי 24 שעות ביממה. כל הודעה המושארת בתא הקולי מטופלת במהירה, עם חזרת המוקד לפעילות.

הטלפון של אצבעוני
המוקד הטלפוני של אצבעוני, מספק לכם ההורים תשובות לכל השאלות. במידה והינכם מעוניינים לדוגמא לשנות את כתובת התפוצה, לחדש את המנוי, או לרכוש מנוי חדש למגזין אחר כי ילדכם בגר – נציגי השירות ישמחו לעמוד לרשותכם. במידה ועברתם דירה, מהרו לעדכן את פרטיכם במוקד הטלפוני, על מנת שהעיתון יגיע ליעדו החדש.

שירות הלקוחות של הוצאת אצבעוני שואף למצוינות, על כן נציגי השירות ישמחו לקבל מכם משוב על פועלם. במידה ויש לכם מה להעיר, או להמליץ, אל תהססו להתקשר ולשוחח עם נציג שירות.

צריכים את הטלפון של אצבעוני?

חייגו 03-6386922