שירות לקוחות אקסלנס

אקסלנס נשואה (Excellence) היא חברת השקעות ציבורית מהגדולות בארץ, המשרתת מעל 500 אלף לקוחות. דמי הנכסים הפיננסיים והמוצרים הפנסיוניים שמנהלת החברה עומדים על כ-75 מיליארד ש"ח. חברת אקסלנס מציעה שירותים שונים, ביניהם קופות גמל, ניהול תיקים, קרנות פנסיה והשתלמות, קרנות נאמנות, אג"ח ושירותי בורסה, מט"ח, השקעות בחו"ל ועוד.

שירות לקוחות ללא פשרות
בחברת אקסלנס פועל שירות לקוחות טלפוני מקצועי ואדיב. מיד ביצירת הקשר עם הטלפון של אקסלנס, תנתב המערכת את השיחה, בהתאם לסוג הפנייה: אנשים שמעוניינים לפנות לאגף שירות לקוחות בשפה האנגלית, לקוחות קיימים, אנשים שמעוניינים לקבל מידע בתחומים שונים אודות החברה, ויועצי השקעות. כמו כן, ניתן לחזור בכל שלב בשיחה לתפריט הראשי, וכך לחסוך זמן. יעילות הטיפול בפונה ואיכות השיחה, מרגע ההתקשרות עם מספר הטלפון של אקסלנס, הן העומדות לנגד עיני החברה באגף שירות לקוחות בפרט, ובשירותיה השונים של החברה בכלל.

מה כדאי לדעת לפני שיוצרים קשר עם מספר הטלפון של אקסלנס?
למעוניינים בקבלת מידע שאינם נמנים עם לקוחות החברה, מומלץ להכין את השאלות מראש. ללקוחות קיימים, מערך שירות הלקוחות באקסלנס מתחלק ללקוחות פרטיים ולמעסיקים, ויש להכין את מספר תעודת הזהות מראש כדי לדבר עם נציג. רצוי להתקשר בשעות הצהריים. במקרה שההמתנה אורכת זמן רב מהרגיל, המענה האוטומטי יודיע על כך מראש והפונה יוכל לנתק את השיחה מיד עם תחילתה.

Excellence מהרגע הראשון
נציגי השירות בקו הטלפון של אקסלנס עושים את המקסימום כדי שהלקוח יהיה מרוצה. המערכת בנויה בצורה יעילה ומדויקת, וכך מאפשרת שירות לקוחות טלפוני מקצועי ואמין. חברת אקסלנס מאמינה שתחושה טובה של הלקוח בשיחת הטלפון הראשונה תעודד שיחות נוספות, ותפתח ערוץ תקשורת פתוח ובריא.

צריכים את הטלפון של אקסלנס?

חייגו 03-7532000