שירות לקוחות גלובס

גלובס הינו עיתון ערב המיועד בעיקר לאנשי עסקים, וככזה הוא עומד בסטנדרטים גבוהים מאד, גם בתחום שירות הלקוחות. מוקד שירות הלקוחות של גלובס, מעניק למנויים שירות ברמה בינלאומית, תוך מתן יחס אדיב, סבלני ומקצועי. נציגי השירות הינם בעלת תודעת שירות גבוהה וידע בתחום העסקים, וכן עברו הכשרה מקצועית, על מנת שיוכלו לטפל בכל פנייה ברצינות הראויה ובמהירות האפשרית. לכן, אין זה פלא שלקוחות החברה שבעי רצון מהשירות. ניתן ליצור קשר באמצעות מספר הטלפון של גלובס בשעות הפעילות של המוקד בימים א' – ה' בין השעות 22:30 – 8:30, ובימי ו' בין השעות 12:00 – 8:00. \

הטלפון של גלובס
מוקד שירות הלקוחות בטלפון מספק ללקוחות גלובס מידע על מהדורות מטעם החברה, למשל המהדורה הדיגיטלית של גלובס, מהדורת גלובס לאייפד ואפליקציית גלובס למכשירים החכמים. ניתן לעשות מנוי לאחת המהדורות, להירשם לקבלת ניוזלטרים לדואר האלקטרוני ולעדכונים מיידיים בהודעת טקסט על כל מה שחם בעולם העסקים. לקוח שמעוניין לשנות את פרטי משלוח החשבונית או כתובת המנוי, יכול ליצור קשר עם המוקד ונציג השירות יעדכן את הפרטים החדשים במערכת. בנוסף, מחלקת השירות כוללת גם נציגים המתמחים בטיפול בבעיות טכניות, כך שאם למשל לקוח נתקל בבעיות גלישה באתר האינטרנט של גלובס – הוא יכול לפנות אל המוקד ולקבל פתרונות מועילים (למוקד התמיכה הטכנית של גלובס מספר טלפון שונה).

צריכים את הטלפון של גלובס? חייגו 

צור קשר

טלפון5988*

03-9538800 / 

077-9538800 פקס 03-9511773