הגיחון מוקד תשלומים ושירות לקוחות

הגיחון – חברת הביוב והמים של ירושלים
חברת הגיחון הוקמה בשנת 1996 על ידי עיריית ירושלים והיא פועלת כיום מכוח חוק תאגידי המים והביוב. לאורך השנים משרתת החברה מספר רב של אזרחים וצרכנים, היכולים לפנות בכל שאלה לשירות הלקוחות. מספר הטלפון של הגיחון

הגיחון – פעילות סביב השעון
אחד היתרונות הגדולים של מוקד טלפוני הוא שאין צורך להתקשר אך ורק בשעות קבלת הקהל הפרונטאלית, אלא ניתן גם ליצור קשר במידה וישנה בעיה או תקלה למספר המקוצר ולקבל מענה מהיר. שירות לקוחות מן הסוג הזה מבקש להיטיב עם הצרכנים, שכן שירות טלפוני מחייב את הנגישות והזמינות לכל בעיה ולכל שאלה. כמובן שמדובר גם בבזבוז מים, אם לא מטפלים בזמן.

הגיחון – הכתובת במקשי החיוג
בעולם של אינטרנט תמיד ניתן להיכנס לאתר ולבצע את כל הפעולות, אך מכיוון שלא כולם מסוגלים לעשות כן, ממש כשם שלא כולם יכולים להגיע פיזית לאחד ממשרדי החברה, מרכז שירות טלפוני מהיר, יעיל, אמין ומסביר פנים של נציגי השירות בחברת הגיחון ייתן פיתרון לכל בעיה. כיום הפתרונות יכולים להתבצע בכל דרך, בין אם באמצעות מייל, אך גם פקס.

לשמור על הסטנדרט הגבוה של הגיחון
לאורך כל שנות פעילותו, מבקש הגיחון לשתף את הצרכנים בכל מהלך לקידום ושיפור פעילות החברה, כולל הרחבת תשתיות וכולל גם פתיחת מוקד טלפוני, הרחבת שעות פעילות של מרכז מידע או הוספת מספר טלפון לנציג שירות. שמירה על סטנדרט גבוה מחייבת כל נציג שירות לקוחות וכל מנהל מוקד שירות, אם מדובר במוקד שירות פרונטאלי או מוקד שירות טלפוני, להביא לידי ביטוי את ערכי החברה, את רוח השירות החיובי ואת הרצון לשרת.

ליצירת קשר עם תאגיד המים הגיחון

חייגו : 02-565-1111