שירות לקוחות כלל פיננסים

כלל פיננסים היא חברת ההשקעות הגדולה והאמינה בארץ, הפועלת במישורים שונים, ביניהם קרנות פנסיה, קופות גמל וקרנות השתלמות, מסחר עצמאי ועוד. חברת כלל פיננסים מאמינה כי רווחת הלקוח עומדת לפני הכל, ויש לראות בו שותף מלא לכל התהליכים הנוגעים אליו בחברה.

השקעה אישית בלקוח
לרשות הלקוחות ולכלל הציבור ניתן שירות לקוחות טלפוני, המופעל על ידי צוות נציגים מוכשר ואיכותי. כלל פיננסים דוגלת בשיתוף פעולה עם המשקיע במערך שירות לקוחות, תוך הקשבה לדרישותיו ובמטרה להביא למיצוי הפוטנציאל של השקעותיו. מספר הטלפון של כלל פיננסים זמין לכל פניה ושאלה, ובמגוון תחומים. עבור הלקוח ההשקעה נעשית בשוק ההון, ועבור כלל פיננסים ההשקעה היא בראש ובראשונה בלקוח.

ידע זה כוח
הידע המקצועי לו זוכים לקוחות כלל פיננסים בנושאי מניות, מדדים, שווקים, ברוקראז', מיסוי, מעקבים ועוד, ניתן לחברה בזכות הוותק והניסיון הרב שצברה. נציגי השירות במוקד הטלפון של כלל פיננסים מתמחים בתחום ההשקעות, והם נותנים מענה לשאלות על הצד הטוב ביותר. כך מגיעה החברה להישגים גבוהים בכל הנושאים בהם מטפל אגף שירות לקוחות.

מצטיינים במתן שירות לקוחות טלפוני
ניתן לחייג למספר הטלפון של כלל פיננסים בימים א'-ה' בין השעות 8:30 בבוקר עד 16:30 אחרי הצהריים. מומלץ להתקשר בשעות הצהריים ולהימנע מתור ארוך בהמתנה לשיחה. קו הטלפון של כלל פיננסים הוא מרכז המידע של הלקוחות, בכל שאלה ובכל בקשה.

צריכים את הטלפון של כלל פיננסים?

חייגו 6022*