מיתב מוקד תשלומים ושירות לקוחות

מיתב – חושבים קדימה ועובדים
מיתב הינו תאגיד המים והביוב של העיר פתח תקווה ולאורך שנות פעילותו מאז נחקק חוק תאגידי המים והביוב בשנת 2001, הוא משרת את הרשות. כל תושב וצרכן המבקשים ליצור קשר עם התאגיד דרך שירות לקוחות יכולים לעשות כן בטלפון. מספרי הטלפון מאפשרים ללקוחות להיכנס למשרדי התאגיד גם בלי לצאת מהבית ומדובר ביתרון משמעותי, בהתחשב ביכולות הפיזיות של התושבים המבוגרים, בעומס של אנשי העבודה ועוד.

מיתב – צריכת מים נבונה
כיום כל צרכן יודע שחשוב לחסוך במים. מיתב כתאגיד המים של פתח תקווה עושה כל שביכולתו על מנת שאיכות המים המגיעה לבתי התושבים תישמר כאיכותית ביותר ועל כל שאלה, בעיה ופניה בנושאים כליים יכולים התושבים לשנות באמצעות מוקד טלפוני או מרכז מידע אינטרנטי לקבל את כל הדרוש מבחינת חומרים מקצועיים, נתונים סטטיסטיים ועוד. איכות החיים של התושבים מתבססת בין היתר גם על המים והאחריות של התאגיד היא לספק את איכות החיים הזו.

מיתב – טכנולוגיה לצד הון אנושי
מיתב פועלת ימים כלילות כדי לפתח תשתיות מים וביוב חדשות לצד שדרוג מערכות קיימות . מעבר לטכנולוגיה, משקיעה החברה המון בהון האנושי, הן בכמות והן באיכות. מיתב פועלת בתחום אחריות גדול מאוד בהיקף מספר הלקוחות ומחויבת לתת מענה באמצעות שירות לקוחות פרונטאלי, מוקד טלפוני, פקס או מייל. תמיד יש לפתח את דרכי ההתקשרות לצד הפיתוח הטכנולוגי.

מיתב – איכות סביבה ואיכות קשר
השמירה על הסביבה היא בטבע של כל אחד ואחת אך חברה מקצועית כמו מיתב עושה זאת כחלק מהתפקיד. הפעלת מרכז מידע בנוגע לשמירה על הסביבה, הפעלת מוקד שירות פרונטאלי וגם מוקד טלפוני מאפשרת שיתוף פעולה הדדי.

מרכזי שירות לקוחות

הגעה לקבלת קהל – הנחיות בנושא נגיף הקורונה

שינויים בשעות הפעילות לאור התפשטות התחלואה בנגיף הקורונה

תאגיד מיתב פועל בתו ירוק.
על מנת להיכנס לקבלת שירותים בתוך בניין מיתב יש להציג:
– אישור על תוצאה שלילית בבדיקת PCR בתוקף של 72 שעות (באפליקציית הרמזור או תוצאת בדיקת מעבדה).- אישור על תוצאה שלילית בבדיקה מהירה שבוצעה על ידי גוף דוגם הרשום במשרד הבריאות, בתוקף ל – 24 שעות.- תעודת מתחסן / מחלים.- אישור תו ירוק (שניתן להוריד באפליקציית הרמזור או באתר, או לקבל דרך המוקד או המענה הקולי).
שירותים לקהל שלא עומד בתנאים שצוינו מעלה, יינתנו רק בעמדות השירות החיצוניות. 

שעות הפעילות של מרכזי שרות לקוחות שעות קבלת קהל במרכזי שרות הלקוחות בפתח תקווה ובאלעד: יום א' – 8:30 עד 18:00 ימים ב', ד', ה' – 8:30 עד 14:00יום ג' – 8:30 עד 19:00כתובתנו: רח' העלייה השנייה 5, פתח תקווה 

               רח' שמעיה 19, אלעד

מספרי טלפון: 2039* 03-9395555 חיוג חינם- 1-800-20-20-39 מספר פקס: 03-9306266  באפשרותכם לפנות אלינו באמצעות מייל:sherut@meitav-pt.co.il לנוחותכם, להלן טבלה מרכזת של שעות קבלת קהל ושעות מענה טלפוני:

יוםפרונטאלי (פ"ת + אלעד)טלפוני
שעות פתיחהשעות פתיחה
משעהעד שעהמשעהעד שעה
א8.3018.008.3019.00
ב8.3014.008.3016.30
ג8.3019.008.3019.00
ד8.3014.008.3016.30
ה8.3014.008.3016.30

אנא הקפד לציין בכל פניה את מס' חשבון חוזה. 

ליצירת קשר עם תאגיד המים מיתב

חייגו : 1-800-20-20-39